تاپ کار و تیون پورشه ماکان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ



تاپ کار و تیون پورشه ماکان
نوشته شده در سه شنبه 25 شهريور 1393
بازدید : 29
نویسنده : hasan gholipour

بنابراین کار شرکت روسی تاپ کار برای آماده‌سازی پکیج پورشه ماکان و تشویق خریداران برای پرداخت پول بیشتر سخت بوده است. شما می‌توانید درباره محصول نهایی که ماکان URSA نام‌گذاری شده قضاوت کنید.

 

Porsche Macan TopCar

Porsche Macan TopCar


چهره این SUV پورشه، اکنون خشن‌تر، کوتاه‌تر و پهن‌تر شده است؛ بنابراین بعد از این باید روی قابلیت‌های آفرود این خودرو را تقریباً خط بکشید. در عوض با افزودن عرض خودرو، تعادل و پایداری آن در سرعت‌های بالا، افزایش چشمگیری یافته است.

 

Porsche Macan TopCar

Porsche Macan TopCar


کیت بدنه شامل گستره‌ای از قطعات ازجمله سپر جدید جلو با اسپویلر لبه فیبر کربن، دریچه‌های اضافی هواکش‌های موتور، اسکرت های جانبی، سپر و دیفیوزر عقب، گلگیرهای برجسته و پهن و اسپویلر عقب می‌شوند.

 

فضای کابین نیز با رنگ‌آمیزی جدید و استفاده از فیبر کربن و چرم، جلوه‌ای دو برابر یافته است که البته هنوز تاپ کار برای این بخش قیمتی اعلام نکرده است.

 


همچنین چرخ‌های آلیاژی بزرگ و اسپرت هم هنوز در لیست فروش این شرکت قرار نگرفته‌اند. در مورد تغییرات موتور نیز فعلاً برنامه‌ای اعلام نشده است و تنها می‌توان به همین کیت اسپرت و آئرودینامیک دل خوش نمود. مجموعه این کیت 16 هزار یورو یا حدود 21 هزار دلار ارزش دارد و البته می‌توان به‌صورت مجزا نیز قطعات را سفارش داد.

 



:: برچسب‌ها: پورشه , تاپ کار , تیونینگ , پورشه ماکان , کراس اور , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: